IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  GalerijGalerij  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
za okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
zo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
do sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
do sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
zo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
vr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
do aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
di aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
ma aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR

klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan

Statistieken
We hebben 69 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is flapdrol

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

Deel | 

Nederland SUCKS

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
maarten
Admin

Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 45
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BerichtOnderwerp: Nederland SUCKS   ma dec 08 2008, 22:48

DIT IS EEN AFGESPLITST TOPIC VAN HET TOPIC APK VOOR MOTOREN

Weten jullie wat ik vind?? Ik vind dat er veel te veel regels en wetten komen in Nederland. Wisten jullie bijvoorbeeld dat je als gehandicapte in een gemotoriseerde rolstoel of scootmobiel niet eens meer mag bellen sinds januari 2008??
Sjonge jonge waar gaat dat heen in dit Land. Mad
Volgens mij hoeven er maar een paar ongelukjes te gebeuren in dit land en HOPPA we maken een nieuwe wet of regel.
Nu weer deze apk. Nog even en mensen weten niet eens meer hoe ze zelf dingen verstandig aan moeten pakken. Alleen vanwege een paar rotte appels.

We willen alles maar al te graag vast leggen met regels en wetten.

Zo ik wilde ook even spuien Razz

En ik mis het wrak van de weg ook!! geek

Laatst aangepast door maarten op di dec 09 2008, 00:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Marc

Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 59
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 00:14

Ja Maarten,

Dat is ook de rede waarom ik zo vaak weg ben.

Democratie schijnt langzaam maar zeker te veranderen in stalinisme.

Iedereen z'n huisje, boompje, beestje, autootje, zwembadje........maar verder je bek dichthouden.

Hopelijk.......maar dat ligt ook aan Ans............toch snel weg hier........a.s.a.p.

Groetos, Marc

p.s. Als ik Ans niet had leren kennen, was ik niet eens naar nederland terug gekomen.
Profiel bekijken http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
maarten
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 00:20

Ik heb ook (vage) plannen om naar peru te verhuizen. Lekkere chaos daar. Daar moet je nog gewoon echt uitkijken als je als voetganger de weg oversteekt en als fietser ben je gek als je je de weg op waagt in de stad. M.a.w. lekker ZELF verantwoordelijk zijn voor je daden. En niet met een air van "ik ben toch beschermd" je in het verkeer begeven.
Het zal je misschien wel bekend voorkomen Marc. Wink

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 01:04

Citaat :
En ik mis het wrak van de weg ook!! geek

Die staat voor mijn deur.... lol!
Komende week naar de keuring....t zal me benieuwen!!

Afgelopen week zijn er hier in de nabije omgeving 5 doden gevallen in het verkeer...voor Zeeland is dat veel! Regels helpen nooit als mentaliteit niet verandert...
Zo reed een moeder met een kind van 4 onder een trein met de auto (bewaakte spoorwegovergang) Waarschijnlijk omdat ze bang was 2 minuten later aan te komen op de plaats van bestemming. Nog even snel tussen de slagbomen door...

Wat mij het meeste stoort hier in het koude kikkerland is de run naar meer luxe...
Haasten, haasten; de egomentaliteit die er heerst om voor jezelf op een nog hoger plan te komen.(wat luxe betreft dan meestal)

Ik heb een tijdje rondgezworven met een rugzak (al wel enige jaren geleden...) Op het moment dat je dan weer terug komt in Nederland wordt je helemaal gek van alle regeltjes en formaliteiten...en voor je het weet zit je er weer tot aan je nek toe in.
Mijn rugzak heb ik nog steeds...wie weet op een dag?

Toch valt ook dan op dat er in elk land wel iets is; op vakantie zijn is iets heel anders dan ergens echt wonen; elk land heeft zo zijn eigenaardigheden.

Na de val van de muur door Hongarije getrokken; als je nou wrakken wilde zien, moest je daar zijn!! Ik heb niet veel wielen recht zien staan daar!
st66lm6n

Man Aantal berichten : 1149
Registration date : 11-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 12:59

Ja heel leuk weer een politieke discussie maar open daar nou gewoon een ander topic over.
(BIJ DEZE GEDAAN)

Verder moeten jullie niet zeiken, je krijgt hier tenminste op een eerlijke manier een bon volgens de geldende wetten. Als je in "Hongarije" aan gehouden wordt omdat je niks gedaan hebt kan je alsnog de "agent" betalen met smeergeld wat in zijn eigen zak verdwijnt.

Of ga lekker naar Belgie, weet niet of je wel is gezien hebt hoe de infra structuur is daar. Nog niet te sprken van de wet en de regering aldaar.

Ook Afrika is een slecht alternatief, voor Marokko geld hetzelfde als ik beschreef in Hongarije maar dan X 10. Lager Afrika in (Congo ofzo) daar hebben ze helemaal geen wetten en slachten ze hele dorpen af met machettes. Of je werkt je kapot in een diamantmijn voor en habbekrats en weinig eigen tijd en leven. Kijk is in Egypte, veeeeeel armoede en een paar heeeeele rijke lui die dus boven de armen staan.

Wees nou is een keer blij met het resultaat van onze wetten. Hier kan je enigsinds veilig over straat, geen corruptie (weinig en kleinschalig, zeker niet binnen het cabinet) en iedereen heeft een auto een grote TV, elke avond te vreten en een Nintende en een PC, Zuipt rookt of snuift tientjes per week weg en koopt mooie kleren. Ook deze crisis treft ons minder hard dan de rest van Europa, en maar zeiken!!

Nog maar niet te spreken van ons zorgstelsel. Hier krijg je hoe dan ook een AOW als je 65 wordt. Geen vetbek maar genoeg om te overleven. (daar gaat het uiteindelijk om toch?). Ook krijg je een uitkering als je werkloos bent of ziek, ook niet veel maar meer dan in zimbabwe. Natuurlijk heb je dan weer van die zijkerds die de zorgkosten te hoog vinden en klagen dat het steeds duurder wordt. Mensen het kan niet altijd maar goekoper worden en volgens mij gaat het nogsteeds om de bestedingsruimte die je hebt.

Nog even over het bellen op een gemotoriseerd voertuig: wet is wet, en die is er niet voor niks. Punt 1 om te zorgen dat zo goed als iedereen gelijk behandeld wordt en om de kas te vullen. Ook belangrijk anders gaan we weer klagen dat de straat niet opgeruimd is en dat soort ongein. Ook een stukje veiligheid komt hier bij kijken. Heb echt een hekel aan die lui die zitten te bellen achter het stuur en bijna mij in de prak rijden op mijn motor of in de auto. Zeker die bejaarde kwijlers in hun elektrokarren. Stop lekker even als je wilt bellen ipv mij voor me poten te rijden.

Ik kan zo nog wel een uurtje of wat doorgaan en bijna elk ander land beschrijven en concluderen dat we het hier uitermate GOED hebben. Of willen we hier ook zulke rellen als in Parijs. Of de situatie waar de VS in verkeerd en 1 man het voor het zeggen heeft. Of neem zuid America, daar verdwijn je zomaar en is de corruptie en dictatuur heel normaal.

Groetjes een tevreden burger en een trotse NEDERLANDER (Hollander zelfs).
(Trots Op Nederland (TON) kots ik trouwens van en revereerde daar ook absoluut niet naar met het feit dat ik trots ben op Nederland).

Laatst aangepast door Admin op di dec 09 2008, 16:26; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijken http://www.eliminatorclub.nl
st66lm6n

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 16:15

Citaat :
Iedereen z'n huisje, boompje, beestje, autootje, zwembadje........maar verder je bek dichthouden.

Nog even dan,.
Ik weet het niet hoor maar ik denk dat je hier in Nederland het meeste kan zeggen zonder gevolgen. Het grotendeel van de werled is zo gelovig als de pleuris en zeg daar nou niks verkeerd.

In een hoop landen mag je niet eens denken wat je wilt, laat staan het openlijk spuien. Je wordt in een aantal landen al overhoop geknald als je een Homo bent, of er op lijkt mischien? En geloof mij dat dat niet echt heel ver weg is van hier.

In sommige regio's executeren ze je gewoon omdat je anders ben en lijkt het nog erg veel op onze middeleeuwen. Steek maar in de fik die anders denkende want die is gevaarlijk.

Groetjes Peet What a Face Suspect
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 16:17

Marc schreef:
Hopelijk.......maar dat ligt ook aan Ans............toch snel weg hier........a.s.a.p.

Groetos, Marc

p.s. Als ik Ans niet had leren kennen, was ik niet eens naar nederland terug gekomen.

En waar ga je naartoe als het allemaal meezit?
maarten
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 18:47

Hmmm wat mij betreft beschrijf je niet alleen hoe goed we het hebben in Nederland maar ook dat we hier dus eigenlijk als babies behandeld worden. Maar we raken zo gewend aan die regel en wet mentaliteit dat we dat niet eens meer zien.
Iemand uit het buitenland vroeg mij bv eens: Maarten klopt het echt dat jullie honden belasting hebben? Toen ik ja zei barste ze in lachen uit. Op zo'n moment ga je toch achter je oor krabben? (ik kan nog steeds niet bedenken waarvoor je eigenlijk hondenbelasting moet betalen, voor het opruimen van snoep niet, dat moet je zelf doen) scratch Hahahahhaha hij verander p.o.e.p. in snoep, leuk hoor!! cheers

Ja we hebben het hier goed, maar soms denk ik wel eens dat we het te goed hebben. En dan kun je wel zeggen wet is wet, maar als ze straks bijvoorbeeld gaan verbieden dat je in de auto mag roken of en mars eten??? Is wet dan nog steeds wet? Of wordt dit allemaal een beetje TE belachelijk.

Het lijkt wel of we alleen maar wetten maken om bepaalde situaties te voorkomen. En als je op die manier gaat denken (wat dus al gebeurd) kun je nog veel meer gaan verbieden, het einde is dan nog lang niet in zicht.
En het vervelende is dat als die (naar mijn mening) zulke belachelijke betuttelende wetten er eenmaal zijn, het bijna onmogelijk is om ze terug te draaien.

We mogen misschien wel blij zijn dat de soep vaak niet zo heet gegeten wordt als ie wordt opgediend. Maar zijn b.v. kastjes in je auto die alles registreren geen enge gedachte?? Ze zijn er nog niet (denk ik) maar als we zo lekker door gaan komen ze nog wel. Het idee is in ieder geval al niet meer raar........of mischien toch wel?
Eigenlijk is het een super raar idee, maar ja als je iemand maar lang genoeg voorbereid op een raar idee wordt het vanzelf "normaal".
Het lijkt wel of ons geen vrijheid meer wordt gegund soms.

Natuurlijk zijn er wetten nodig, maar je kunt ook overdrijven. Je mag niet meer bellen in een gemotoriseerde rolstoel, doe toch normaal denk ik dan.
Papa overheid is mij een beetje te beschermend.

En het vergelijken met wantoestanden in andere landen is weer de hele andere kant van het verhaal. Natuurlijk wil ik daar ook niet naar toe. En als je naar een ander land verhuisd zullen daar ook dingen zijn waar je het niet mee eens bent, weet ik wel. Maar goed, die regels hier zijn niet de enigste (enige?) reden waarom ik wel eens denk aan emigreren.

Maar dat Nederland sucks, zul je me nu ook weer niet horen zeggen. Nederland is meer dan alleen regels en wetten. Wink En de Achterhoek is prachtig cheers

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 19:35

Zeeland ook! Maar ja; dat gaat misschien binnenkort wel een beetje in het water verdwijnen.... Wink

Er zijn genoeg regeltjes die vreselijke onzin zijn...heb je die nieuwe bouwregels al gezien? Die hoge plafonds en deuren...haha; ik voel me net klein duimpje in de reuzenwereld. Als ik ooit in een nieuw huis zou gaan wonen heb ik echt overal een trapje voor nodig!!

Enneh...big brother is watching you....niet alleen in Nederland hoor!

Een gevoel van vrijheid zit grotendeels tussen je oren...maar ik ben het wel met Peet eens dat we wat een aantal vrijheden betreft hier niet te klagen hebben...
Nu de mentaliteit nog...
Marc

Man Aantal berichten : 557
Leeftijd : 59
Humor : Als een boer met kiespijn
Registration date : 22-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 20:48

Ojeeee,

Nu komen de boekwerken op tafel.

Ik weet dat Peet nogal pro Nederland is, dus het was wel te verwachten dat ik daar m'n vingers weer !!

aan zou branden.

Ja, ieder Land heeft zo zijn voor en nadelen.

In Nederland is alles " goed geregeld ", alhoewel in veel opzichten, het geen haalbare kaart meer is.

Je ziet het wel aan het sociale stelsel, dat toch wel aardig uit elkaar begint te vallen.

Zoals al gezegd. Het Nederlandse systeem, is bedacht voor Nederlanders. Allochtonen hebben nogal wat aanpassingsproblemen, met het feit, dat het niet alleen nemen, maar ook geven is.

Regeltjes over regeltjes, en maar afknijpen, begint toch wel aardig irritant te worden.
Maar dit heeft ook veel te maken met de onverdraagzaamheid die langzaam dit Land begint te overspoelen.

Vandaar dat ik zeg, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met, dat ik ergens nog een beetje relaxed wil werken, en ik heb natuurlijk al wat achter de hand, dat Z-Afrika mij zeker bevalt.

Voor jonge Strebertjes, die wat kunnen, en zich de pleuris willen werken, en veel willen verdienen =
Amerika.

Een beetje ritselen en klooien, of een goede kruiwagen hebben = Zuid-Amerika.

Hard werken, en lekker relaxen, en goede voorzieningen = Australië

Altijd aan het handje gehouden worden, en je binnen de grenzen grenzen misdragen = Nederland

Ja...ieder zo zijn mening, en voorliefde.

Groetos, Marc
Profiel bekijken http://www.kawa-eliminator.com/home/index.html
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 21:04

Nou....dan ga ik maar naar Australie; klinkt goed en ze hebben er ook veel paarden, ruimte om te rijden...ook met de motor.
Dus als ik hier eens stil wordt; grote kans dat ik mijn rugzak tevoorschijn heb gehaald en daar dus zit! Very Happy bounce
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   di dec 09 2008, 21:10

Ik denk dat we het hier helemaal niet zo slecht hebben, er zijn alleen een paar wetten(regels) die misschien een beetje overdreven zijn.
Waarom denk je dat er zo veel niet originele Nederlanders zich hier hebben gevestigd.
Nee we hebben het hier niet zo gek hoor.
st66lm6n

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   wo dec 10 2008, 11:28

lol!

Hahaha
Citaat :
Ojeeee,

Nu komen de boekwerken op tafel.

Ik weet dat Peet nogal pro Nederland is, dus het was wel te verwachten dat ik daar m'n vingers weer !!

aan zou branden.
Haha ,.. Ik hou wel van een goeie discussie!
Zat ook een beetje te poken hoor maar meen het wel hahaha.

Groetjes uit Delft
st66lm6n

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   wo dec 10 2008, 11:52

Citaat :
Je ziet het wel aan het sociale stelsel, dat toch wel aardig uit elkaar begint te vallen.

Ik zie dat anders,. nl: affraid

Wij hier hebben het zo goed gehad met ons zorgstelsel dat daar weinig aan toe te voegen viel. In het Oostblok was het heeeel slecht geregeld.

Neem nou een gemiddelde van dat en we hebben het allebei gewoon goed. Balans heet dat en dat gaat altijd ten kosten van 1 deel, het onze in dit geval. Maar moet daar wel bij zeggen dat wij het hier in principe wel kunnen missen.

Neem als voorbeeld een taart, je hebt er 1 en moet die verdelen. Geef je de 1 meer krijgt de ander minder.

Met andere woorden,.. het kan hier alleen maar slechter worden en in het voormalig Oostblok (als voorbeeld) alleen maar beter.

Tot Sinas

Laatst aangepast door Admin op za dec 13 2008, 15:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   wo dec 10 2008, 17:48

Citaat :
Als je in "Hongarije" aan gehouden wordt omdat je niks gedaan hebt kan je alsnog de "agent" betalen met smeergeld wat in zijn eigen zak verdwijnt.

Ik noemde Hongarije alleen omdat daar zoveel wrakken op de weg reden...die miste Maarten een beetje hier... Very Happy

Toen ik daar toendertijds was kon ik alleen maar heel goed begrijpen waarom er zoveel mensen van daar naar hier wilden komen.(economische vluchtelingen)
Wat zijn wij een verwend volkje als je het vergeleek met de toestanden daar in die tijd! Ik had ze allen wel toe willen schreeuwen het niet te doen...de saamhorigheid die je daar nog zag onder elkaar is hier ver te zoeken....De gezelligheid op straat 's avonds bijvoorbeeld. Het met elkaar aanpakken van een klus... En dan heb ik het gewoon over de burgers, niet de politiek.

Het is alweer een tijdje geleden en ik ben benieuwd hoe het daar nu is. Velen zijn er achter gekomen dat het westen ook niet alles is, maar werden toen ook verblind door de luxe die ze in onze landen zagen. Ik hoop wel voor de mensen daar dat het inmiddels inderdaad beter geregeld is wb sociale voorzieningen...dat was bar slecht!

Dus Peet; ik ben het wel met je eens hoor! Wink
slayeric

Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 44
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   wo dec 10 2008, 20:21

Regeltjes en wetten zijn er gekomen voor die mensen die overal misbruik van denken te moeten maken. Helaas is daar iedereen de dupe van.

Verder vind ik het nog zo slecht niet hiero.... qua sociale voorzieningen.

Er zijn genoeg landen waar je geen cent krijgt als je werkeloos bent of ziek. affraid Helaas wordt ook hier misbruik van gemaakt.
Profiel bekijken
Gillette
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 51
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   vr dec 12 2008, 10:27

I LOVE HOLLAND!!!

Nix is ideaal en zo slecht doen we het hier niet.
Ik vraag me vaak af of al die mensen die zoveel kritiek uiten wel gaan stemmen als er verkiezingen zijn....maar meestal doen ze dat niet want "alle politieke partijen liegen en doen toch niet wat ze beloven"....blablabla.

Niet stemmen? Bek houwe dan!
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   vr dec 12 2008, 22:58

Haha, daar zit wel wat in Es.
maarten
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   vr dec 12 2008, 23:16

Hmm ik stem wel, dus ik hoef mijn bek niet te houwe Es??? Very Happy

Maar goed, aan het enthousiasme waarmee ze in the USA bijvoorbeeld stemmen kunnen we hier wel een voorbeeld nemen.

Kun je trouwens je avatar van Barak Obama als duivel eens uitleggen Es? Steekt daar nog wat achter of is het alleen voor de lol?

Groeten Maarten

Gillette
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 201
Leeftijd : 51
Humor : weinig
Registration date : 23-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   za dec 13 2008, 10:22

Maarten,jij bent zo goed als ge-emigreerd,het is dus logisch dat jij bewust of onbewust afscheid neemt van Nederland.....maar let op mijn woorden:
JIJ GAAT HET HIER NOG MISSEN!!!!

Mijn avatar is het antwoord op de Obama-gekte,de opkomst in de USA was een reactie op het wan-beleid van Bush,veel mensen over de hele wereld zien in Obama 'n nieuwe heilige...ahum....de man is VOOR de doodstraf,TEGEN abortus en ga zo nog maar even door.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf ook in mijn nopjes was toen ie won maar dat is meer omdat ik het erg toejuich dat er een ZWARTE president is gekozen ...EINDELIJK!
Ik hoop alleen dat die prozac-creditcard-verslaafden zich realiseren dat Obama geen God is maar een mens,voorlopig zie ik het somber in daar in de states.

Nog een reden voor mij om te zeggen: I LOVE HOLLAND!
Profiel bekijken
maarten
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   za dec 13 2008, 10:48

Ja misschien ga ik wel bepaalde dingen missen. En dat heb ik ook wel door. Maar ik kan altijd nog terug komen als het niet goed gaat. Wink
Maar het is nog lang niet zeker dat ik ga hoor. Zoals ik eerder zei: het zijn vage plannen.
Moet er wel bij zeggen dat ik een jaar lang in Australie heb rondgezworven en daar heb ik Nederland geen seconde gemist. Ik moet na dat jaar weer terug (einde visa) maar ik wilde eigenlijk nog lang niet gaan.

Wat die Obama gekte betreft, ja ben ik met je eens. Onder het mom: alles beter dan de huidige president (Bush) was het wel een opluchting dat er een ander kwam. Ik verdiep me er niet echt in maar ga meer stomweg op mijn gevoel af (zouden meer mensen moeten doen). Ik was wel even bang dat die andere gast de verkiezingen zou winnen. (hoe heet die ook weer?) Ik vond dat net zo'n tweede Bush.
Stom he dat die verkiezingen toch beter bekeken worden dan onze eigen verkiezingen!! Misschien omdat de USA een wereldmacht is en het ook voor ons belangrijk is wie er daar gekozen wordt.

Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   za dec 13 2008, 11:00

Iedereen die zo hard roept dat Nederland zuigt, moet dan maar weggaan vind ik.
Dat gezeur en gezanik over dat gras van de buren wat groener is.
Ga dan lekker genieten op dat andere gazonnetje.
Mijn "zegen" heb je.
Lekker rustig met mensen die het wel prettig toeven vinden hier.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   za dec 13 2008, 13:22

Hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
slayeric

Man Aantal berichten : 285
Leeftijd : 44
Humor : 's morgens niet!!
Registration date : 07-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   ma dec 15 2008, 20:52

Nieuw topic??? Moegabe sucks!!!! Die vent kan niet tegen zijn verlies en gaat vrolijk door met het verknallen van het land. afro
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   ma dec 15 2008, 21:52

slayeric schreef:
Nieuw topic??? Moegabe sucks!!!! Die vent kan niet tegen zijn verlies en gaat vrolijk door met het verknallen van het land. afro

Tja,
daar zijn er meer van...................................... pale
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nederland SUCKS   

Nederland SUCKS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: KROEG-
Ga naar: