IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  GalerijGalerij  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Oude-ForumOude-Forum  RIJ TECHNIEKRIJ TECHNIEK  Kawa-Eliminator TECHKawa-Eliminator TECH  International forumInternational forum  
Laatste onderwerpen
» vraagje thermostaat
za okt 15 2011, 16:13 van st66lm6n

» Jippieeee
zo maa 21 2010, 14:41 van maarten

» vaarwel!
do sep 03 2009, 20:13 van MARKZL1100

» knipperlichtsteun voor
do sep 03 2009, 12:23 van st66lm6n

» snelheidsmeter
zo aug 30 2009, 00:34 van slayeric

» POWER CRUISERS of toch wat anders
vr aug 28 2009, 15:51 van DiMMaX

» FORUM IN ONDERHOUD
do aug 27 2009, 17:46 van st66lm6n

» Gezocht: deskundige sleutelaar voor mijn ZL 900
di aug 25 2009, 13:45 van maarten

» Wie waar vandaag
ma aug 24 2009, 18:14 van Appelman

BUIEN RADAR

klik op het plaatje
om naar
buienradar.nl
te gaan

Statistieken
We hebben 69 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is flapdrol

Alle gebruikers hebben in totaal 5825 berichten geplaatst in 250 onderwerpen

Deel | 

Manual zl600 gezocht (base en supl)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
motormol

Man Aantal berichten : 33
Registration date : 25-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   zo nov 30 2008, 15:14

Hier is ook veel info over onderdelen te vinden, ook van andere merken en type.

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1986-a1-zl600_model12673/partslist/

Grtz, Gijs
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
st66lm6n

Man Aantal berichten : 1149
Registration date : 11-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   zo nov 30 2008, 16:30

motormol schreef:
Hier is ook veel info over onderdelen te vinden, ook van andere merken en type.

http://www.cmsnl.com/kawasaki-1986-a1-zl600_model12673/partslist/

Grtz, Gijs

Is inde5rdaad een goeie site Gijs, heb er ook al spullen besteld. Mooi dat je de microfisches kan inzien en ze leveren vrij snel. Had mijn spullen binnen een week binnen.

Groetjes
Profiel bekijken http://www.eliminatorclub.nl
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   zo nov 30 2008, 17:30

Helemaal mee eens Peet! Ben er dik tevreden over...
Elk schroefje, rubbertje heeft een nummer en je kan bij elk onderdeel de plattegrond uitprinten (kom zo snel niet op het goede woord Very Happy )
Zelfs voor een leek als mij erg duidelijk!!! En ook alles in een week binnen!
Highway Star

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 33
Humor : -en tactloos...
Registration date : 19-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   di apr 07 2009, 09:55

Wat een handige site man! Ik had al een tijdje een lekkage aan de zijkant.. op het punt waar de cardan naar het blok loopt. Dankzij een tekening van CMS heb ik ontdekt dat het een simpel o-ringetje hoogstwaarschijnlijk de boosdoener is! Onderdeel 671 gaat even bij deze jongen in het winkelmandje Wink
Profiel bekijken http://www.running-with-scissors.nl
maarten
Admin

Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 45
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   di apr 07 2009, 11:53

Citaat :
Ik had al een tijdje een lekkage aan de zijkant.. op het punt waar de cardan naar het blok loopt.

Hoi Fourstringer,

Ik kreeg een klein vermoeden dat er iets niet klopte aan je verhaal dus ik heb even zelf gekeken naar een en ander. (ik neem aan dat het over een ZL600 gaat?)

Het O- ringetje waar jij het over hebt is volgens mij niet een onderdeel wat bij de cardan hoort zoals je beschrijft.
Ik heb zelf ook (tot vrijdag nog) een ZL600 en heb ook ooit een kleine lekkage gehad. Maar bij mij kwam het door die glimmende dop die lek was. (zie foto groene cirkel) Dit onderdeel hoort bij de cardan dus.

Het onderdeel wat jij besteld (hebt) hoort volgens mij bij het onderdeel wat ik met een rode pijl aanwijs op de foto.

Kijk het nog even goed na voordat je misschien verkeerde onderdelen gaat bestellen.

Groeten Maarten

Highway Star

Man Aantal berichten : 43
Leeftijd : 33
Humor : -en tactloos...
Registration date : 19-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   di apr 07 2009, 12:44

maarten schreef:
Citaat :
Ik had al een tijdje een lekkage aan de zijkant.. op het punt waar de cardan naar het blok loopt.

Hoi Fourstringer,

Ik kreeg een klein vermoeden dat er iets niet klopte aan je verhaal dus ik heb even zelf gekeken naar een en ander. (ik neem aan dat het over een ZL600 gaat?)

Het O- ringetje waar jij het over hebt is volgens mij niet een onderdeel wat bij de cardan hoort zoals je beschrijft.
Ik heb zelf ook (tot vrijdag nog) een ZL600 en heb ook ooit een kleine lekkage gehad. Maar bij mij kwam het door die glimmende dop die lek was. (zie foto groene cirkel) Dit onderdeel hoort bij de cardan dus.

Het onderdeel wat jij besteld (hebt) hoort volgens mij bij het onderdeel wat ik met een rode pijl aanwijs op de foto.

Kijk het nog even goed na voordat je misschien verkeerde onderdelen gaat bestellen.

Groeten Maarten

Verdomd nou... je hebt helemaal gelijk... Naja, ben ook nog maar een beginnend sleutelaar en alles moet geleerd worden natuurlijk. Maaruh, dan een geheel andere vraag... hoe heb jij die lekkage gedicht? Bij mij is het inderdaad hetzelfde zilveren kapje waar de olie uit sijpelt.
Profiel bekijken http://www.running-with-scissors.nl
maarten
Admin

Man Aantal berichten : 856
Leeftijd : 45
Humor : dreug
Registration date : 30-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   di apr 07 2009, 14:00

Citaat :
hoe heb jij die lekkage gedicht?

Ja dat is een verhaal op zich hehehehee.

Eerst heb ik via motoport Zelhem een nieuwe dop besteld.
Ik heb die er zelf opgezet, maar het ging vrij moeilijk. Klikte niet helemaal lekker er in zeg maar.
Toch gaan rijden en halverwege de A12 begon ik opeens mijn achterliggers het zicht te ontnemen door een mooie witte rookwolk achter te laten.
Gelukkig op tijd gemerkt.
Dop was er weer afgesprongen en olie overal. Ook op de uitlaat vandaar die rookwolk.

Dusss als je er een nieuwe dop opzet, doe dit dan met vloeibare pakking er tussen. Tenminste, ik denk dat ze dit gebruikt hebben want ik heb het laten doen bij de motorzaak. er zit nu van dat zwarte spul omheen. (vloeibare pakking??)
Ga je het zelf doen, dan moet je die dop er op tikken met een hamer of zo. Maar sla nu niet op het glimmende gedeelte, krijg je een deuk van. Zoek iets ronds wat net om het glimmende gedeelte past en tik het (met beleid) op zijn plaats. En vergeet dan NIET wat van dat zwarte spul er tussen te smeren voordat je gaat tikken.

P.s. Als je verder wilt ingaan op deze werkzaamheden, maak dan even een nieuw topic aan. Noem het dan pakkingen of O-ringen ZL600 of zo.

Groet Maarten

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Manual zl600 gezocht (base en supl)   

Manual zl600 gezocht (base en supl)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Eliminator :: GARAGE-
Ga naar: